FIT pancakes owsiane

10:13


Pyszne i proste w przygotowaniu placuszki inspirowane amerykańskimi naleśnikami pancakes. 
Jeśli nie lubicie posmaku proszku do pieczenia czy sody, ubijcie białko do uzyskania piany i dopiero wtedy dodajcie resztę składników. Moja propozycja podania to sos z jogurtu i odżywki białkowej o smaku karmelowym, mrożone maliny i pokruszone płatki migdałowe. 
Skusicie się na takie śniadanie? 


SKŁADNIKI/ 2 PORCJE:
jedna porcja z dodatkami dostarcza średnio:
410 kalorii / 20 g białka / 13 g tłuszczu / 56 g węglowodanów / 7 g błonnika

  • jajko rozmiar M 
  • banan, najlepiej przejrzały - 1 sztuka
  • płatki owsiane błyskawiczne - 6 łyżek
  • mąka pszenna - 2 łyżki
  • proszek do pieczenia - 1 łyżeczka
  • ekstrakt/aromat prawdziwej wanilii - 1 łyżeczka
  • olej rzepakowy - 1 łyżka 

Banana rozgnieć widelcem, dodaj jajko, płatki owsiane, mąkę, proszek do pieczenia i aromat waniliowy. Placuszki smaż na dobrze rozgrzanej patelni po kilka minut z każdej strony. Z tych proporcji wychodzi ok 6 placuszków średniej wielkości.

  • maliny mrożone - garść
  • jogurt naturalny - 2 łyżki
  • odżywka białkowa* - 1 miarka
  • płatki migdałowe - 1 łyżka 

Jogurt wymieszaj dokładnie z odżywką białkową. Gotowe placuszki podawaj z polewą, malinami i płatkami migdałowymi. 




     Smacznego! 🥞

✩✩✩


✩✩✩



You Might Also Like

2 komentarze

Facebook

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Wyświetlenia